کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ آذر ۱۹, پنجشنبه

تفکر چپ هنوز در ایران پرقدرت است و از جنازه توده ارتزاق میکند


تفکر چپ یک تفکر پسمانده ، در کنه ضعیف ، فاقد درونمایه علمی و زندگیخوار است و تا ایران از این تفکر ضد ایرانشهری رهایی نیابد هیچ دریچه ای به سوی توسعه همه جانبه باز نخواهد شد  وهر قدم توده به جلو با 100 قدم پسرفت ما را  به عقب خواهد برد .

چپ کلاسیک که بعد از انقلاب 1917 روسیه به صورت فراگیر ابتدا در اروپای شرقی و آسیای خاوری و سپس در آمریکای جنوبی و خاورمیانه به صورت عملی وارد حیات بشری شد از دردناکترین و رقت بار ترین برشهای تاریخ تمدن میباشد که موجب خسارتهای زیادی در جوامع میزبان شده و چون برپایه غلط ضد رقابتی و بر خلاف میل  طبیعی نظم حیات در بهروزی است موجبات انحطاط ابنا بشر را فراهم می آورد .
 ایران به لحاظ اتصال جغرافیایی با  اردوگاه سوسیالیزم   به مثابه قربانگاهی بزرگ برای  این کاهنان عهد جدید  مورد استفاده قرار گرفت و توده ایران دهه ها به پای این بت موهوم بی صدا ذبح میشود  بدون انکه  این خدایگان نکبت را ببیند   به هروله در وادی این پلید  ترین  میرود و در پایان  بهترینش را به مسلخ این شریرترین گلومیدرد .

تمدن ایران که همواره  گوهر جهان  شرق و  ذخیره  بی منتهی  جوامع بشری بود در یکی  از تراژیک ترین صحنه های خود به خواجه ترین  سلسله پادشاهی یعنی  قاجاریه برخورد کرد و قدرت زایش خود را از دست داد و اخته وار  به دنبال  اکسیری میگشت تا دوباره گونه گون و فراوان شود و به خود ببالد و با سراسیمگی توام با ترس به  دنبال کیمیایی  شفا بخش بود  تا از محنت این پسماندگی ناخواسته برهد و  همسایه شمالی این شوکران  را به کام مجروح ایران ریخت  و تا ایران از این نسخه  منقضی شده نرهد امید کامیابی و بهروزی در او نخواهد بود .

کاهنان و کارگزاران این خدایگان پلید در چهره های گونه گون خود در اثنا تاریخ معاصر ایران هر روز  به رنگی در آمده و با اوراد جادویی خود ابتدا توده را   مسخ میکنند و سپس به پای بت چپ سر میبرند .





برای این  سلاخان لباس فرقی ندارد مهم قربانی است  و هرچه قربانی بیشتر بهتر هر چه قربانگاه بزرگتر  عبودیت خالصتر .یکی  مسخ میکند و دیگری کارد بر گلو میکشد .برای اینها شکل ظاهری دولت فرقی نمیکند مهم این است که حیات وممات توده همه در دست بروکراسی مرکزی  باشد  و توده   دست بسته خدایگان باشد و دستگاه دیوانسالاری از خرید حبوبات و شیر خشک تا تولید توتون و روغن چرخ خیاطی از تولید خودرو تا  فروش گور  همه و همه در دست یک بروکراسی مرکزی باشد .
 کشور ایران بی تردید سرزمین ثروتمندی و خوش بنیه ای  بوده است که تا کنون  توانسته د ر برابر این بیماری  مهلک سر پا بماند بیماری که  حتی به میزبان اصلی خود یعنی اتجاد جماهیر شوروی رحم نکرد و انرا در  هاضمه لزج خود بلعید .

بروکراسی ایران به حکم دولتی بودن یکی از نا کار آمدترین دستگاههای عرض و طویل دیوانسالاری است . تفکر چپ یک تفکر   غیر مولد و انگلی است که در بهترین شکل خود سیستم بزرگ توزیع فقر میباشد و تا این تفکر در ایران ریشه دارد هیچ توسعه ای  در ایران پای نمیگیرد و دولت و ملت هر دو قربانی میباشند و هیچ تجمع نخبگان فرا مدرنی در این سیستم کامروا و مولد و بهروز نخواهد بود و تا نرم افزار معیشتی ایران از آلودگی پالایش نشود  توده بر اثر تنگدستی  خود جنایت خواهد کرد و همان توده سراسیمه او را به مرگ محکوم خواهد کرد و همو طناب دار برگردن خود می اندازد و همو خوشحال به مرگ خویش  دستفشانی خواهد کرد .




پی نوشت : ماجرای بخیه کودک خود دم دست ترین  و گویا ترین شرح این واقعه تلخ است .کودک قربانی فقر ، دولت قربانی  توزیع فقر ،کادر پزشکی بیمارستان   دم دست ترین و راحت ترین وسیله برای فرونشاندن خشم توده پرستار امروز به مسلخ برده شد تا خدای چپ سیراب شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر