کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ دی ۱۰, پنجشنبه

من یک روشنفکر چپ هستم

وقتی به سن قانونی رسیدم سعی میکنم ادعا کنم کار گیر نمی اورم . اینجوری بنفیت دولتی از راه میرسه . هفته ای چند ساعت هم میرم کش یک جا کار میکنم برای خریدن قاقا لیلی .هر از چند گاهی هم به خدمات دولتی گیر میدم که چرا کاملا مجانی نیست و این برخلاف روح رابین هود صفت دولت است .
سلام بچه ها من بزرگ شدم ۴۰سالم شده و جهان سرمایه داری اسباب بازی جدیدی به نام اینترنت برایم بوجود آورده .به لطف نشست و برخواست با همپالگیهایم توانستم یک مدرک لیسانس از یک دانشگاه متوسط با بورس بگیرم این نشستهای حزبی علیرغم کار خسته کننده پلاکارد پخش کردن و ایجاد آنارشیسم در سخنرانی مقامات باطن گرم و لذیذی داره .با رفیقهای مونث میشه نرد شبانه خوبی زد اینها جایزه های سکرت هست که ما فقط ازش خبر داریم .
سلام بچه ها من دارم ۴۷ساله میشه تصمیم گرفتم لیدر یک گروه بشم از طریق جلسات فشرده شبانه یک گروه از جوانان و افراد بی بضاعت را جمع کردیم با ایده های پست مدرن چون کمونیسم یکخوره آدم را شبیه چایوشسکو و استالین می اندازه به هر حال مرگ جهت سرمایه داری هم زیاد به نفع نیست چون باید این پست فطرتها را دوشید . خلاصه در قالب پست مدرن قصد داریم جلوی یک کارخانه تولید البسه تظاهرات کنیم ....
یک سال بعد خوشبختانه تظاهرات موفق شد و کارخانه به بنگلادش میرود البته باز هم باید حمله کنیم تا حقوق کودکان کاردر بنگلادش ضایع نشود ما هم لباس از چین و بنگلادش وارد میکنیم .
سلام بچه ها تولد تولد تولدم مبارک من ۶۷ساله هستم و وارد پارلمان شدم و رهبر اپوزسیون و انتقادات تندی علیه سیاستهای دولت راست گرا دارم انتخابات نزدیک هست و من برای افزایش مالیات شرکتها فعالیت میکنم افزایش مالیاتها باید صرف پرداخت بنفیت به پست مدرنهای ۱۸ساله شود
سلام بچه ها من سال سوم هست که دولت تشکیل دادم رشد سرمایه گذاری کاهش یافته و بیکاری زیاد میشود اغلب شرکتها و صنایع به سمت کشورهای دیگر کوچ میکنند البته این همه خبرهای بد نیست یکی از شیوخ نفتی پیشنهاد داده که بخشی از صنایع فلزی و پتروشیمی و یک باشگاه فوتبال معروف را بخرد به شرطی که اسم مد نظر ایشان روی باشگاه باشد و اتباع این کشور از صدور ویزا معاف باشند پسرهاشون دخترهای ما را دوست دارند .یک خورده اسلحه هم میخوان به برو بچ گفتم سخت نگیرن البته ممکنه این اسلحه ها برای گروههای رادیکال مذهبی باشه ولی خوب تاریخ مسیرش را میره .
چینی ها هم تسهیلات خوبی به شهروندانشان میدهند و بازار مسکن یکخورده متلاطم شده و مردم ناراضی هستند که چشم بادامیها آخر هفته می ایند و خرید ملک میکنند و مسکن همچنان گران است ولی من ترجیح میدهم نرخ بهره وام مسکن همچنان پایین باشد .
سلام بچه ها من ۸۰سالم شد متاسفانه رای ها را راستها بردند البته واقعا دست و پنجه نرم کردن با کسری بودجه ۵۰۰میلیارد ی کار خسته کننده ای بود باشه دولت راستگرا اگه میتونه صافش کنه و ما هم نظر کارشناسی میدیم من کار مهمتری دارم بزودی سفر به موگادیشو به همراه یکی دوتا از هنر پیشه ها آغاز میشه سال دیگه کتاب خاطرات من چاپ میشه میخوام اسمش را بگذارم مای لایف مای نیچر نظر شما چیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر