کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ آذر ۱۷, سه‌شنبه

فرانسه بیدار شد دنیا از کابوس بیهوده نجات میابد ، این شیر زن تاریخ غرب را از نو مینویسد



مارین لوپن رهبر جبهه ملی فرانسه  در انتخابات منطقه ای  به پیروزی بزرگی دست یافت و موفق شد تا  یک چهارم آرا را به نام حزبش کند و در 6 منطقه از 13 منطقه در صدر قرار بگیرد .او انقدر مدرن و بدون لکنت  سخن گفت و اسیر لغات تهوع آور ی مثل افتادگی نشد و در قامت یک فاتح رو به فرانسویان کرد و گفت اهالی واقعی فرانسه ما به این دلیل  رای ها را درو کردیم که مردم از روشنفکران متنفرند .هنوز رای های روز یکشنبه خوانده شده نشده  همه دریوزگان ریزه خوار تمدن مدرن با همه توان رسانه ای   از انگلیس و اروپا و امریکای شمالی تا سواحل   نیوزلند پابرهنه و سراسیمه به میدان امده اند که های افکار عمومی چه نشسته اید که صدای پای نژاد پرستی می آید بلند شوید  روح هیتلر  در جلد زنی فرانسوی  تناسخ پیدا کرده و دوباره به میدان آمده بلند شوید .
این انگل های قدرت که دهه هاست در لباس میانه روی وخود الیت پنداری   مناصب قدرت را از آن خود کرده اند و کثیف ترین مناسبات قدرت را با پلید ترین شیاطین جهان به خورد خلق الله داده اند با شیادی تمام هر جا خبر پیروزی مارین لوپن  را نشر داده اند در پرانتز لغت راست افراطی را بلافاصله در کنارش نشانده اند تا قشر متوسط را با این سلاح کثیف از پای در بیاورند . 

غربی که آرام آرام مامن پابرهنه های سلفی آواره های بی هنر میشود که  ریز ریز  پایه های تمدن غرب را چون موریانه  میجوند و فرصت کار و معاش را از بومیان آن میستانند و به این بی هنران میدهند که در عین برخورداری از این کار بی مالیات مالیات شهروندان غرب را هم در غالب کمک از آن خود کنند و در عین برخورداری با بی شرمی از مزایای بروکراسی غرب سو استفاده کند و سر آخر شادی آنان را هم به عزا مبدل سازد .

 میخواهم اینجا آدرس بدهم که راست ها ی ملی چه تربیت و شعور درستی از سیاست و  جهان بینی مرتبی از دنیا دارند و خود را اسیر بازی با کلمات زیبا و درهم  چپ گرایانه  نمیکنند که سرانجامی جز فلاکت  برای توده  از موصل  تا ژوهانسبورگ تا میلان و  نیو یورک  و سنت پطرز بورگ و ملبورن ندارند .لوپن یکسال قبل از حملات پاریس نقطه سرخط میرود  بی رو دروایستی بدون مجیز گویی از دلار های نفتی و بی لکنت می گوید :دولت پاریس باید اتباع فرانسوی را که با داعش در سوریه و عراق همکاری می کنند، از بازگشت به کشور منع کند و تابعیت آنها را لغو کند. فرانسه با خطر بزرگی مواجه است و باید قاطعانه با این خطر مقابله کند تا مردم چند دهه در ترس و نگرانی زندگی نکنند.افراطیونی که از مرزها می گذرند، در صورت بازگشت به فرانسه امنیت ملی را به خطر خواهند انداخت، خصوصاً اینکه قبلاً در اقدامات تروریستی وحشیانه ای دست داشته اند و پس از بازگشت به فرانسه همان اقدامات تروریستی را در خاک این کشور انجام خواهند داد و صلح و امنیت عمومی را به خطر خواهند انداخت.فرانسه باید متحدانی خوب برای مبارزه با تروریسم بیابد و روابطش را با عربستان و قطر قطع کند، زیرا این دو کشور از افراطیون سراسر جهان حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند. این روشنفکران دستانشان  به خون مردم آغشته شده است. اینها  همان کسانی هستند  که نیکولا سارکوزی را به مداخله در لیبی تحریک کرد ند و افراطیون را در این کشور به قدرت رساندند تا مردم را قتل عام کنند و هم اکنون نیز همین کار را در سوریه می کنند و تلاش می کند که افراطیون را در سوریه به قدرت برسانند.آلمان احتمالا گمان می‌کند که جمعیت‌اش رو به کاهش است و احتمالا به دنبال کاهش دستمزدها و ادامه جذب برده از طریق مهاجرت گسترده است. سیاستمداران اروپایی در حال بهره‌برداری از افراد فقیری هستند که برای رسیدن به اروپا از مدیترانه گذشته‌اند.
 آنها از مرگ و میر مهاجران در این سفر که از سوی مافیا سازماندهی می‌شود، بهره‌برداری می‌کنند و تصاویری را نشان می‌دهند تا وجدان اروپایی‌ها را به درد آورند و آنها را مجبور کنند تا شرایط کنونی را بپذیرند.
عقائد لوپن عین قرائت درست و انسانی بدور از در لفافه گویی و بزک فسادهای پشت و پرده و زد وبندهای چپ هاست  که در لباس پوپولیسم روشنفکرانه پای را در خرخره توده انسانی از قلب اروپا تا رقه مکرمه گذاشته اند وپایوران احمق خود را در جهت جویدن هر چه بیشتر  زندگی دنیوی به میدان گسیل داشته اند .خوش به حال فرانسه که هنوز فرزندان برومندی چون لوپن دارد که حافظ  مدرنیسم به شکل صحیح  آن میباشند و اجازه نمیدهند تا میراث روسو و دوگل پایمال شود و روح  انسانی از کالبد اروپا و تمدن غرب بیرون  برود .

۱۰ نظر:

  1. توی احمقی که این کوس شعرا رو نوشتی بد نیس بدونی که اگه لوپن سرکار بیاد, به ایرونی جماعت هم رحم نمیکنه و همشونو مثل سگگگگگ با تیپا میندازه بیرون...

    پاسخحذف
  2. نويسنده افراطى ، تو ميتونى الاغ رو هم ستايش كنى ، كسى مشكلى نداره ، ولى من بتو توصيه ميكنم تاريخ اروپا را كمى مطالعه كن، لوپن نماينگر يك كنسپت مرده است . پيرو اين احمقهاى افراطى نباش

    پاسخحذف
  3. اگر قرار باشه مسلمونهای افراطی رو با تیپا اخراج کنه دمش گرم حالا می‌خواد مثل سگا بندازه بیرون یا مثل قاطر :)

    هرچند این عمل به نفع خود مسلونها هم هست و اگر مسلمونها میخوان به چشم تروریست بهشون نگاه نشه باید از این قبیل تصمیمات حمایت کنن

    ضمنا قیمه خور آسید ابول حسن بنی سطل‌ چه آتیشی گرفته که با ۲تا آیدی منفی‌ داده،بدبخت میترسه تیپا به ماتحت بنی سطل‌ سیستم سوخت رسانی رو مختل کنه از گشنگی بمیره :)))

    پاسخحذف
  4. چه ککی افتاده تو تمبون مسلمون مخفیهای بالاترین :)))
    یارو(محسن ۱۴عمامی=roastbeef) صبح تا شب داره کون محمد بچه باز اگر و آدم کش رو لیس میزانه و پاش بیفته از ۱۰۰تا داعش وحشی تره راه افتاده تو فضای مجازی به مخالفینش برچسب فاشیست میزنه!
    این یک نمونه از کامنتهای این موجود داعشی شیعه هست که زیر ویدئو برادر وهابی هم دین و عقیده خودش گذشته! وای بحال مخالفین حکومت فاشیستی اسلامی که اگر امکانش بود از پشت مانیتور خرخره کاربررها رو میجوید مردک تروریست زامبی

    https://www.youtube.com/watch?v=hFbQzCieSMA

    پاسخحذف
  5. حیف که دوست ندارم تو سایت این کچل پولکی فعالیت کنم وگرنه آبروی این یارو بسیجی‌ مخفی‌ رو می‌بردم بلکه اون یارو دلقک سبز زور احمق هم خجالت بکشه اینقدر از این حرومزاده‌ها حمایت نکنه هرچند بخاطر عقده و حسادت کر و کور شده

    پاسخحذف
  6. من افراطی و فاشیسم نیستم .بازی با کلمات یکی از بدترین و حقارت آمیز ترین روشها برای سرکوب عقاید دیگران است .

    پاسخحذف
  7. ناشناس 22.07 دقیقه از نوازشت ممنون .من به اندازه جا دارم حالا حالا ها .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. motevajeh manzur shoma nashodam dust Aziz??!! kodum navazesh?! man khetabam be shoma nabud!

      حذف
    2. namidunam man bad motevajeh shodam ya shoma
      vali agar manzuretun neveshteh 22.07 hast ke manzur man sait balatarin o eslah tlaban khejalaty onja bud

      حذف
  8. ببخشید حجم هجوم قبیله زیاد بود فکر کردم کسی از قبیله می آید به قصد انابت

    پاسخحذف