کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ آبان ۱۶, شنبه

ویروس بسیار خطرناک وبا ی سرخ در راه ایران ، مواظب نباشیم ایران گورستان میشود

ابتدا لازم است در ارتباط با تاریخچه پیدایش این بیماری توضیحاتی بدهم . منشا اولیه این بیماری در  آزمایشگاههای شوروی سابق بوده .قضیه از اینجایی شروع شد که در سال 1917 گروهی از دانشمندان  روس سعی داشتند تا به نوعی از پروتئین  کشف کنند تا بدن انسان را در مقابل  بیماریهای گو ناگون  مقاوم سازی نماید
.آزمایشگاههای متعددی در سرتاسر روسیه روی  این نوع پروتئین سالیان زیادی کار کردند  .با وقوع جنگ جهانی دوم دانشمندان روس با اعلام موفقیت امیز بودن  پروژه از قصد خود برای تولید  در مقیاس صنعتی این دارو و صادرات به دیگر کشورهای جهان پرده برداشتند .داغ شدن جنگ جهانی دوم جهانی و مرگ و میر گسترده  مردم این توهم  را بین افکار عمومی قوت بخشید که نسخه شفا بخش ابنا بشر پیدا شده. داشنشمندان شوروی سابق بی محابا اقدام به صدور  این ویروس خطرناک به اروپای شرقی ، آمریکای جنوبی ، شرق آسیا و خاورمیانه نمودند .برای پی بردن به میزان خطرناکی این  بیماری ویروسی گسترده لازم است تا آمارهای سازمان بهداشت جهانی  در خلال سالهای بعد از جنگ جهانی تا سال  1991 میلادی مرور شود .

این ویروس خطرناک سبب واکنشهای متفاوت در جای جای جهان شده و دنیا را به نوعی تاریکی وارد میکند .
وقوع این بیماری در محیط آلمان بعد از جنگ سبب شد تا ساکنان بخش شرقی در یک اقدام نادر یک دیوار قطور در برلین بکشند و هر کس از هموطنان را که میخواست از این دیوار عبور کند را میکشتند . این نوع واکنش در شبه جزیره کره در بخش شمالی آن همچنان ادامه دارد و مردم  تمایل زیاد به گشنگی کشیدن دارند و شلوار جین نمی پوشند .
در چین دهقانانی که سر زمینها  کار میکردند ناگهان در یک روز حالت جنون پیدا کرده و شروع به در ختکاری در بیابان نمودند و خشکسالی بیسابقه ای را به همراه اوردند که به قیمت مرگ 40 میلیون چینی انجامید خوشبختانه در دهه80میلادی دولت چین این ویروس را مهار کرد .

در آمریکای جنوبی مردان یکبار تصمیم گرفتند تا ریش بگذارند و دکمه های پیراهن را باز بگذارند  ودر جنگلها سر به شورش بگذارند . هنوز در نقاط مختلف آمریکای جنوبی کشورهای مختلفی با این بیماری دسته و پنجه نرم میکنند در کوبا مردم هر روز ماشینهای بسیار قدیمی آمریکایی سوار میشوند در ونزوئلا  دستمال توالت تمام شده است .

در کامبوج 2 میلیون از جمعیت 8 میلیونی این کشور به مزارع مرگ برده شده و در جا کشته شدند .




در خاورمیانه ابتدا از راه دریای خزر این بیماری ذره ذره به داخل ایران نفوذ کرد و تلفات بسیار زیادی را اواخر سالهای دهه پنجاه و دهه شصت داشت .مردان  همه سبیل میگذاشتند و  مردم  ساعات زیادی را صرف ایستادن درصف جهت خریدن ماست و سیگار و تاید و غیره میکردند .و گاهی همدیگر را میکشتند .و حتی بر ضد کشور خودشان هم میجنگیدند  .گروی از این بیماران هنوز در کمپی در عراق نگه داری میشوند .


این بیماری به صورت ویروس وارد بدن بیمار میشود و او را گرسنه میکند و او را به جنون ویرانگری و کشتار میکشاند تا در نهایت کل بیماران بمیرند .
سرانجام در ابتدای دهه نود  دانشمندان روسی اعلام کردند که این  پروتئین خاصیت درمانی نداشته ودر حقیقت نوعی  ویروس وبای سرخ است .ولی در کمال تعجب گروهی از دانشمندان ایرانی هنوز مصر هستند که وقتی این دوا را می خورند حس بهتری دارند شایان ذکر است نوع جدید این ویروس (وبای سرخ) در پیوند  علوم بیوتکنولوژی و علوم الکترونیک از طریق اینترنت نیز انتقال میابد .

گروههای که قربانی این بیماری خطرناک میباشند ابتدا از اقشار زحمت کش کارگر و سپس روشنفکران و غیره میباشند .شایان ذکر است  متخصصان مگویند شیوع این بیماری مثل در آوردن غول از چراغ جادوست و ممکن است این غول دیگر به داخل چراخ  بر نگردد و اول بانیان ا ین امر را  نفله کند .اخیرا دسته های متفاوتی از افراد عاشق نوستالژی دوباره به این بیماری مبتلا شده اند و اپیدمی این بیماری در جامعه در حال گسترش هست و میرود یکبار دیگر ایران را با خاک یکسان کند . 



۲ نظر: