کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ دی ۳۰, چهارشنبه

رد صلاحیت مطهری و رسایی با هم دمت گرم نمیر المومنین


رد صلاحیت مطهری و رسایی باهم امریست عالی و مسرت بخش 
چرا که رسایی تکلیفش مشخص است دماغش در همه امور از امنیت ملی تا فوتبال دراز است او که آزادی اجتماعی را برای مردم بدبخت روا ندارد خودش به فنلاند میرود برای نوازش چشم علاوه به آن زیاده از حد وراج است  شمشیر را هم که از رو بسته است و تکلیفش روشن فتنه دان اش هم بسیار گله و گشاد است و حالا حالا ها پر نمیشود  برود به درک اسفل السافلین .

اما  مطهری که  بسیار نامتقارن است از هر نظر  و دوستی او دوستی خاله خرسه هست که برای بیدار کردن من صخره را حواله سرم میکند  .من در برابر حصر  خودم را جای دختر موسوی میگذارم جدا از انکه چه بود چه شد و تنها میخواهم پدرم آزاد باشد برود سرکارش لباس بپوشد نقاشی کند  حافظ بخواند دست نوارش پدر بر سرم باشد باقی عقاید درفشان و گه افشانم بماند برای خودم پدرم را کنار خودم میخواهم بدون مزاحم . 
اما موضع او در برابر پوشش دختران سرزمین من واقعا مصداق زندانی کردن کل جامعه است چرا که نیمی از ما در حبس است و نیمی دیگر هرروز یک لنگ در هوا کنار زندان و عملا همه  ما هم جوری زندانی شده ایم .

موضع او  در مورد متناقض فوق الذکر مانند کسی میماند که میخواهد  حلقه از انگشت در بیاورد و چون نمیتواند دارد بدون بی حسی موضعی و بیهوشی دست را از ناحیه شانه قطع میکند و سر آخر انگشتر و دست جدا شده و  خونین را در ویترین جواهر فروشی میگذارد به همین بلاهت و بیرحمی .موضع او  در برابرملی گرایی که از این هم بدتر است احمدی نژاد  و مشایی با تمام کثافت کاری مالی و    موعود گرایی    یک حرف خوب زده بودند در مورد ایران و این مطهری دن کیشوت وار به آنها تاخت  در رد بازخوانی تاریخ باستان ایران  و من دارم خدای ناکرده به این نتیجه میرسم ایرانستیزی از طریق دی ان ای  و ژن به فرزند ارث میرسد .البته این درس خوبیست برای ما وقتی کسی گفت پ آنگاه کیو تا پ را شنیدیم طرف را حلوا حلوا نکنیم و اول ببینیم راوی  خرد و  معرفت ریاضیات دارد ثانیا کیو چیست ممکن است ناسزا باشد به ناموس ما .
لذا رد صلاحیت هر دو خوب است زیرا اکه اولی  چون آخوند است میداند آب هیچ ضرری ندارد و صرفا درب بطری را برای ما بسته و خودش یواشکی دمی به خم میزند و لی دومی چون اخوند نیست از دل و جان میگوید آب حرام است و بس 

 مشکلی که من با جریان اصلاحات دارم و طرفدارانشان منرا درک نمیکنند از این بابت است یک حرف میزنند آزادی و آن پایین  عده ای سوت و کف و تشویق خوب آزادی یک کلمه هست مثل دمپایی و آجر و خمیر دندان خوب آزادی که چه وارد جزییات شوید آزادی شامل آزادی اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی است . و هرگز این واژگان از مرحله فلسفه  و کلیات به جزییاتی ملموس ختم نمیشود .خوب آزادی یعنی  دختران سرزمین من از پوشش از بیکینی تا گونی آزاد باشند یک  آب انگور 10 درصدی آزاد باشد .آن آخوند زائری پور اولین کسی در این 37 سال بود شفافتر وارد بحث آزادی حجاب شد البته باید آنالیز بیشتر شود .
البته اگر جناح راست حکومت صدای من را میشنود به انها میگویم سراسر دهه 60 اینها در مسند بودند  و کشتند و مصادره کردند و زدند و گرفتند و شما آن بغل جیغ جیغ میکردید بعد که شما رفتید بالا گناه آنها به پای شما نوشته شد ولی همیشه ترسیدید خود را تبرئه کنید طرف زرنگ بود یک کلمه آزادی آورد و رگ خواب ملت را در دست گرفت و شما پخمه دارید بازی را میبازید زرنگ باشید بازی را بهم  بزنید و وارد جزییات شوید و آزادی اجتماعی و اقتصادی را وارد جامعه کنید آزادی سیاسی کار شما نیست کار هیچ کسی نیست چرا که طرف دارد با پنبه سر میبرد و وقتی شما اون پایین باشید مجبورید با هزینه زیاد به بالا بیایید اگر زنده بمانید و  طرف چالتان نکند که سوء سابقه هم دارد  هیچ مروتی هم ندارد و تمام این سالها منتظر است . از ما گفتن   دارید در زمین حریف بیکاره و مفتخور وخونریز بازی میکنید .


اما در پایان یک خسته نباشید بگویم به نمیر المومنین که کاری که ما نمیتوانستیم بکنیم کمباین وار کرد بزن که داری خوب میزنی .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر