کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ بهمن ۸, پنجشنبه

بالاترینیها بلد نیستند بیایید تا یادتون بدم چه جوری از بالاترین استفاده کنید

با احترام به ارواح طیبه کاربران بالاترین باید خدمت تون عرض کنم شما اینکاره نیستید داداش ، آبجی الکی فحش میدید به این و اون تو نظام .بالاترین ابزار گفتگوی ما در جامعه هست بالاترین ابزار ما برای توسعه هست با بالاترین میشه دونه کاشت و تن تن گندم برداشت کرد دلخوش  به چند تا کامنت و نمره نباشید کامنت تانرا در سرمقاله های کیهان و فارس نیوز و تسنیم بیابید .بگذارید اینجا برای خودم یک پپسی باز کنم که ارزش اش را داره اگر یاد بگیریم .
ادعای من 
1- ویدئو انتشار یافته در باره دارک توریزم  6 روز پیش 
https://www.balatarin.com/permlink/2016/1/22/4076801

جواب اینجا امروز 
2- پست من در باره انتخابات فرانسه :
https://www.balatarin.com/permlink/2015/12/8/4027248

طفلک بی بی سی هنوز داره به در و تخته میزنه اینجا 

تاکید من بر ملی گرایی اینجا بی بی سی ایضا 
البته نویسنده بلد نیست شور انگیز بنویسه  باید توخونت باشه ملی گرایی تا جذاب بنویسی

مقاله من درباره ویروس وبا سرخ وتاریخچه خونبار چپ : 
تاریخ ایرانی مصاحبه استاد عزیز غنی نژاد (حلال حلالت ما شاگردیم )اینجا 

پست من در مورد حمله به سفارت و شبیه سازی داعش با عربستان 
https://www.balatarin.com/permlink/2016/1/5/4057726

مقاله جواد ظریف در نیویورک تایمز چند روز بعد اینجا 

و البته چند  مورد دیگر هم دارم دم دستی از هفته پیش که ترجیح میدهم نگویم 
عزیزان ما زیر ذره بین هستیم و ناخوداگاه دیالوگ داریم با بخشی از حاکمیت زرنگ باشید و مفاهیم توسعه را منتشر کنید کمکی باشیم برای هموطنانمان من در پست قبلی گفتم ما سخت افزار نداریم ولی نرم افزار داریم بیاییم نرم افزارمان را به حاکمیت بدهیم نرم افزار ما ناسیونالیزم ملی گراست حاکمیت را به این سمت ببریم .ایده هایمان را که گره از اقتصاد از اجتماع و از سیاست باز میکند با اعتماد به نفس نشر دهیم ما در مرحله بسیار مهمی از تاریخیم بیایید دست بر دست هم دهیم به مهر میهن خویش راکنیم آباد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر